Svinis-sprutan

YES YES. Jag gjorde det. Jag tog svininfluensansprutan mot min vilja. Sprutor är typ en av mina största fobier men jag klarade det. Jag och älskling gick in samtidigt och han fick göra först för jag kände att jag ångrade mig och inte ville ta den längre, speciellt inte när jag såg sprutan.. usch. Tur att det inte var något som helst problem för älskis eftersom han måste ta den då han tillhör en riskgrupp.
Sedan var det min tur och jag blev alldeles svettig och yr men satte mig där och blåhöll i Dannes hand och lutade mitt huvud mot honom och det kom nog någon liten tår, JA jag vet att jag är lite löjlig men alltså jag hatar sputor verkligen.
När det äntligen var klart pustade jag ut och var överlycklig att jag övervann min rädsla. Vi fick sitta i en kvart efteråt ifall någon allergisk reaktion skulle slå ut men inget hände så vi pallrade oss hem till Danne igen :)
Tur att jag har min älskade Daniel, du är bäst och jag älskar dig mest <3



Vi åt mat med Dannes mamma och låtsaspappa och slappade sedan vid tvn, myspys. Mamma och pappa hämtade mig senare på eftermiddagen och vi åkte förbi affären innan vi åkte hem. Nu sitter jag här med min ONDA arm och kan knappt röra den. Haha, ja men jag ska nog fortsätta kika på facebook och bloglovin nu. Puss puss på er.

Ps. Nu slipper jag oroa mig att vakna upp en dag och se ut som en gris (A)

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0