Skola + matlagning + Daniel = Today

Hallå.

Idag har inte mycket hänt förutom att jag och min PBL-grupp träffades klockan 12:00 och pratade, gick igenom viktiga saker, frågade frågor ifall vi undrade över något osådär. Vi hade sedan handledning med våran lektor som fick svara på en del frågor osådär. Men det är ju den där himlans VFU-platsen som krånglar ännu, får troligen och förhoppingsvis svar imorgon om det blir i Gävle eller inte. Hoppas hoppas.

Jag var sugen på att göra något eftersom jag suttit här typ hela dagen och fipplat med skolgrejer oså och frågade min kära PBL-grupp om tips till matlagning. Jag var sugen på att göra någon god wok eller så men det slutade med att jag följde Nadjas tips att göra hemmagjord pizza, den vart bra faktiskt (Y)

 

Nu sitter jag här och sjunger till massa låtar och inväntar min älskade Daniel, ikväll blir det massa mys :) <3

Nu ska jag ta och göra något, typ kika på bloglovin innan älskis kommer. Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0