Shoppa julklappar med Linnea, en tradition? :)

Hej hej

Sitter och skriver tentan just nu om Psykiatrisk vård och omvårdnad, inte så lätt men har ca 10 frågor kvar bara. Tidgare idag blev det stan med Linnea för att kika på julklappar och snart är jag minsann klar med alla julklappar :D Det känns skönt.
Det blev även armband och en tröja till mig själv också, jag kanske kan visa lite nya kläder jag köpt på sistone, men det får bli någon annan dag för jag ska nämligen skriva klart tentan och sen ska jag till Linnea och umgås :)

Ville ni veta så gör armen ont ännu, dock inte lika mycket då det är på bättringsvägen men har haft väldigt ont idag ändå, hoppas på ännu bättre imorgon :)



Jag och min "bästavän" just nu som jag är rätt less på ;) (namnet på min "bästavän" är Psykiatrisk vård och specifik omvårdnad)
 

Pusspuss


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0