Myselimysmys

Hallå där

Blev inte nå mer inlägg igår pga att jag åkte till Danne och sov med han här och hade en myselimysmys kväll :D Det blev ingen idol så jag vet inte vem som åkte ut, ska ta och kika på deras hemsida eller om det hår nå repris på deras uppträdanden. Jag är fortfarande hos älsklingen och vi får se vad vi hittar på idag, kanske att jag sover här en natt till :) Älskar att vara med min älskling <3

Snart sätter min VFU igång också, redan på onsdag. Jag är redan nervös men det kommer bli värre, garanterat, när dagen närmar sig mer och mer. Om någon vill veta så ska jag ha min VFU på psykiatrin på en psykosavdelning och jag tror jag kommer lära mig mycket och att det kommer bli spännande.
Kanske att jag kan berätta mer om det när dagen närmar sig, nu ska jag ta och kika vem som åkte ur Idol och jag hoppas jag inte blir besviken :P

Pusspuss

/ Jossa





Uppdatering
YES det var Mariette som fick lämna Idol, jag trodde och hoppades på att det var hennes tur denna fredag och så blev det.
Nu hoppas vi på Erik & Tove i finalen (Y)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0