Min dag hittills :)

Hejhej

Idag vaknade jag upp bredvid min älskade, det var då väldigt underbart vill jag lova. Gud så mycket jag saknat min Danne, my love <3 Igår hade vi myspyskväll och såg film och även grattade pappa såklart :) Det var trevlans.

Idag väckte Danne mig vid halv tolv ungefär, hade han inte väckt mig hade jag sovit längre än så. Jag tror inte jag riktigt har återhämtat mig ifrån Skellefteåresan haha. Vi chillade ända fram till halv tre-tre tiden då vi följde med mamma och pappa till maxi för dom skulle storhandla. Sedan efter det skjutsade vi hem Danne och nu är jag hemma hos mig igen. Har tidigare hjälpt mamma min med att packa upp alla varor och sedan har vi gjort hemmagjorda chips haha. Och oturen som jag har skär jag mig TVÅ ggr på samma ställe så nu är mitt lillfinger omplåstrat.

Nu är det snart Idoltime, det är alltid lika kul det haha :) Hoppas ingen bra åker ut ikväll, men iof är det bara bra kvar typ.. Aja det återstår att se! :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0