Min dag

Hej igen

Sitter i min säng med datorn i knät och radat upp kuddar under armen så den slipper vara så ansträngd, gud så det sticker i den nu. ajaj.

Jag var tidigare till bibblan med mormor iallafall, så efter det har jag inte gjort mycket mer än webbtestet om lagar och författningar. Ska nog göra min tentamen om psykiatrisk vård och omvårdnad imorgon.

Jaha vad händer nu då resten av dagen och kvällen tro!? Det blir nog mest vila och ta det lugnt för mig eftersom jag vill bli bättre nångång. Kanske att det är något bra på tv? I hope so :) Om inte så får man sätta på en film kanske, som igår .. Då såg jag My sassy girl, en kärlekshistoria :)

Ska ner nu och kolla när det blir mat, puss på er!

 

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0