Lista :)

  Berätta fyra sanningar om dig själv:


1.
Jag har riktig fobi för äckliga småkryp och att flyga flygplan
2.
Har tre tunga år i bagaget som man även kan kalla erfarenheter
3.
Läser på umeå universitet som är givande, intressant och rätt spännande
4.
Har typ världens sämsta självförtroende



Berätta fyra saker du gjort idag:



1.
Pluggat och försökt fixa VFU-plats
2.
Ätit middag hos mormor
3. Pratat med min älskling i telefon <3
4. Suttit vid datorn hela dagen lång typ ;)


Berätta fyra saker du har på dej just nu:


1.
Mjukisar
2.
T-shirt
3. Örhängen
4.
Underkläder


Skriv ner fyra saker du hatar:

1.
Att vara pank
2.
Falska personer som snackar skit bakom ryggen
3. Själviska och egotrippade människor som aldrig tänker på hur andra har det
4.
När det regnar då håret och sminket blir en enda sophög :P

Skriv ner fyra saker du älskar:


1.
Daniel, min bästaste pojkvän <3
2.
Min älskvärda familj + vänner
3. Att ha kul :D
4.
Att hjälpa människor som mår dåligt



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0