Jossa&Tessan-dag

Hejhej

Jajamen, rubriken stämmer alldeles utmärkt. Jag och min vän Tessan har nämligen umgåtts idag vilket har varit väldans trevligt :)

Jag hoppade på cykeln i förmiddags och trampade in till stan där jag mötte henne, vi gick till bibblan så jag kunde låna lite böcker till skoljobben. Vi tog sedan en runda på stan för att kika, men inget inköptes då jag har väldigt dålig ekonomi just nu :P Suck.

Sedan hoppade vi på cyklarna och cyklade hem till Bomhus, först till mig för jag skulle byta om till mjukiskläder och sedan hem till Tessan så hon kunde byta till mjuksiar och sedan åt vi mat där och värmde upp oss inför nästa cykeltur.
Vi hoppade på cyklarna IGEN dårå (och ja, jag hatar alla jävla uppförsbackar som finns här kring trakterna jag bor i) och cyklade till Andersberg där vi skulle på hudvårdsvisning typ. Tessans låtsassyrra visade hudvårdsprodukter för oss som vi också fick prova och enligt mig var det både trevlig och kul :) Fina produkter också som var väldigt bra!! :)
Vi mötte även min älsklingsplutt och pratade med han en liten kortis innan han skulle iväg och vi skulle in till hennes syrra på visningen.
Min älskade Daniel <3

På hemvägen tog jag och Tessan olika håll hem, hon skulle till stan och jag hem till Bomhus. Så nu när man äntligen är hemma efter alla kalla cykelturer känner jag mig väääldigt stel och kall + att det gjorde ont i benen när jag tog av mig byxorna.
Men jag kan iallafall säga att jag hade en bra dag med en bra kompis <3 Besök hennes blogg här:
www.tessannw.blogg.se

Nu: Varma mackor + facebook.


Pusspuss

/ Jossa



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0