huuuurt.

Hejhej

Jag har fortfarande jätteont i armen men det är bara att stå ut. Gjorde lika ont att kliva upp ur sängen imorse som igår. Suck. Och lätt att duscha var det dock inte, i princip omöjligt, tillochmed vattnet gjorde ont på amren min :(

Men men, jag var ändå tvungen att ta mig till bibblan idag för att låna om en bok då det är sista dagen jag kunde göra det. Så jag tog på mig jackan hur ont det än fick göra och fick skjuts av mormor dit :)

Nu vet jag inte vad som händer, ska nog fortsätta ligga här i sängen och vila upp mig. Kanske man ska ta och göra nå skoljobb? Jobbigt men det är väl lika bra man tar tag i det.

Skriver mer sen, pusspuss!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0