Hemma igen från en uunderbar helg

Hejsvejs

Nu är jag hemma och min helg är jag supernöjd med för jag har haft det så mysigt och trevligt med min älskade Danne. Vi sov hos mig i fredags och det blev självklart Idol eftersom jag bara inte kan missa det. Eddie åkte ut, vilket jag misstänkte också. Huvudsaken inte Erik och Tove åker så är det bra :)

Igår åkte vi till Danne och sov där och såg maaassor av filmer och hade det så bra så :) Samma sak idag, älskar att bara ligga i soffan och mysa med honom och se bra filmer.

Vi hade även 1 år och 8 månader igår och jag kan inte förklara hur glad jag är över att Daniel är min, min söta och snälla pojkvän. Jag är iallafall hur lycklig som helst med honom och han gör mitt liv värt att leva till 100 %. Jag älskar verkligen min Daniel. Nu, imorgon och föralltid :) <3 Det kan jag minsann lova er!




Nu ska jag kika på bloglovin eftersom jag inte gjort det på 2-3 dagar och det kommer var smockfullt med nya inlägg. Ha det bra allesammans. Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

ni är så fina ni gumman :)

2009-11-15 @ 22:35:40
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0