Grattis till den som orkade läsa allt ;)

DITT LIV

Vad heter du? - Josefin Lindholm
Vart bor du? - Gävle
Trivs du där? - Jodå :) Iallafall när pojkvännen, familjen och vännerna bor här
Brukar du läsa horoskop? - Japp varje dag faktiskt
Har du körkort? - Nej men så småningom hoppas jag
Favoritdjur? - Katt
Vad spenderar du dina pengar på? - Det måste vara kläder ;)
Senaste konserten? - Darin
Festar du? - Ja lite då och då
Cider, vin eller öl? - Cider
Brukar du bli för full? - Kan ju hända men inget man föredrar
Antal kuddar i sängen? - Tre
Kan du baka bullar? - Ja med recept så :P
Bläck eller blyerts? - Bläck
Mcdonald's eller Burger King? - Burger king, har käkat det en gång :D (den finns inte i Gävle)
Är du allergisk mot något? - Pollen, mjölk och lite nötter
Äger du ett busskort? - Ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Finns det inget alternativ med laktosmjölk? ;)
Vad åt du till frukost? - Macka
Hur ser du ut idag? - Inte så bra, har mjukiskläder och uppsatt hår
Har du haft sex idag? - Nej
Nästa mål i ditt liv? - Gå ut universitetet med allt godkänt
Vad såg du senast på tv? - Vet inte, lite på tv tidigare idag men minns inte vad
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem som ringer
Vem ringde dig senast? - Vet inte, raderat i princip allt i mobilen
Vad sa den som ringde? - Minns ju inte vem som ringde senast ;)
Antal timmar sömn inatt? - Vet inte när jag somnade, men jag sov tillräckligt iaf :)
Sov du ensam? - Ja :(
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Favoritnattmacka? Äter inte mackor på nätterna ;)

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng: Danne
Såg dig gråta: Jag själv
Fick dig att gråta: Det du
Du delade en drink med: Vet inte
Du gick på bio med: Danne :)
Du gick på stan med: Tessan var det tror ja ? :D
Skällde på dig: Vet inte, har inte blivit utskälld på sistone
Skickade ett e-mail till dig: Reklam-skit

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - Ja :)
Bråkat med ditt husdjur? - HAHA nej jag brukar inte bråka med mina husjdur
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nja vet inte riktigt
Tar du droger? - Nepp eller räknas godis som en drog? :)
Dricker du? - Ja
Vem är din bästa vän? - Har flera och dom fina människorna vet vilka dom är :)
Vad är du mest rädd för? - Att blir lämnad ensam tror jag
Vilka kläder sover du i? - Trosor oftast
Vart vill du gifta dig? - Det vill jag nog göra traditionellt i en kyrka
Vad hatar du verkligen? - Det finns en del ;) B.la. Skitsnack, när man blir sviken, ensamhet osv..

Har du varit kär? - Ja jag är ju det nu :)
Kör du? - Övningskör ;)
Har du ett jobb? - Nej, studerar
Gillar du att ha folk omkring dig? - Ja det gör jag :)
Är du ett hälsofreak? - Sometimes


STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - Nej
Är du ensam nu? - Ja helt alone i mitt rum
Några piercings/tatueringar? - Hål i öronen haha
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - För många..
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Så snart som möjligt


FAVORIT

Rum i huset? - Mitt rum
Typ av musik? - Tycker om olika slags musik
Månad? - Mars: min födelsedag, juni/juli: sommar och december: juuul


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? - Ja
Köpt någonting? - Nej
Varit sjuk? - Nej
Sagt "jag älskar dig"? - Ja <3
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja och jag sa det ju :)
Träffat nån ny person? - Nej
Saknat någon? - Ja
Kramat någon? - Ja
Kysst någon? - Nej, nu får du komma daaaniel :( hihi


SENASTE

Låt du hörde: Någon bra låt igår :)
Film du såg: Tror det var Helens små underverk häromdagen
Drink du köpte: Vet ej
Sak du stal: Inget
Mat du åt: Köttfärslimpa och potatis hos mormor igår
Människa du slog: Ingen jag är snäääääll (A)
Senaste stora bussresan: Till Skellefteå garanterat
Senaste långa telefonsamtal: Med älskling igår <3
Senaste dusch: Den blir idag
Senaste irritation: På en sak jag inte fattade som har med skolan att göra ;)




Fyfasen vilken lång, enoy.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0