Grattis på din dag <3

Idag fyller min pappa 41 år och därför vill jag skriva ett litet inlägg till han. Han är faktiskt den bästa pappan man kan ha, han har verkligen hållt ihop oss alla som familj och alltid funnits för oss i nödlägen och alltid ställt upp. Jag har många anledningar till varför han är den bästa pappan men dom får ni inte veta, lite hemligheter lär man faktiskt ha ;)

Jag tror inte pappa ser det här men jag vet att mamma gör det, och mamma jag tror du håller med om att han är bäst i världen på att vara pappa. Ni är dom bästa föräldrarna man kan ha.

 

Grattis till min pappa på födelsedagen <3
Du kommer alltid vara bästaste pappan och jag kommer älska dig förevigt även om du ibland kan vara lite tjatig, men jag antar att det hör till föräldrarollen ;P

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

grattis bästa "pappa" patrik :D

2009-11-05 @ 16:54:45
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0