Grattis Kajsa på födelsedagen :D

Hallå hallå

Idag har verkligen i princip ingenting hänt. En tråkig dag med andra ord. Jag har mestadels suttit hemma hela dagen framför denna rackarns data och även lagat mat till pappsen när han kom hem från jobbet och det blev kyckling med ris.
Efter det blev det en promenix med Linnea också, det var något positivt med dagen, trevligt med promenader när vi bara snackar och snackar om allt och inget haha :) Eller vad säger du Linni? ;D

Just nu ser jag lite utav Efterlyst och innan det Uppdrag granskning där dom pratade om psykbehandlingen ECT vilket kan vara bra att lyssna lite på med tanke på vilken utbildning jag går :) Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska ta och göra. Det börjar ju en film halv tio som jag kanske ska titta på, beror på om det är en bra film ;)

Mmmm..så här kul har ju jag just nu.





Jag vill också passa på att gratta min vän Kajsa som fyller 19 år idag. Hoppas din dag varit bra och att du är nöjd med den :) GRATTIS <3
Hipp hipp hurra hurra huraaaa.



Puss på er!

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: Linnea

håller med ;) promenader gillar vi! :) hehe

2009-11-18 @ 23:20:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0