Första advent

Hej på er alla glada :)

Idag är det första advent, det känns knappt så men julen närmar sig med stormsteg. Hoppas bara på lite snö snart så man får känna ännu mer julkänsla. Snart ska granen, julgardiner och lite pynt oså upp :) Det blir mysigt.

Helgen har varit så bra så, jag har varit med älskade Daniel så det är klart helgen varit underbar. Jag har sovit hos honom och sett några filmer och gjort mer skoj :)

Pappa och brorsan hämtade mig där idag och vi åkte en sväng till Rusta för att köpa ljusslingor till gården :) Nu är jag hemma igen och ska snart träffa min PBL-grupp på nätet för att prata inför seminariet vi har på tisdag.






Ha det bra puss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0