En trevlig helg :)

Hejhej

Rubriken talar för sig själv, min helg har varit bra med min familj + min älskling :) Danne har sovit över här och vi har sett filmer och haft det så mysigt så, i looove u ;)<3
Igår hade vi gäster hela dagen som grattade pappa. Idag är det farsdag också, jag och bror gav nyss våra presenter till honom. GRATTIS PAPPSEN <3 Innan det var jag, Danne och familjen ut och käkade på stan, det var trevlans.



Nu är Dannieboy hemma och jag vet inte vad jag ska hitta på faktiskt. Tänkte väl läsa igenom fallbeskrivningarna tills imorn då det är skoltime men känner att jag inte orkar haha. Annars är jag lite småsugen på att möblera om här i mitt rum litegrann :) Vi får se vad kvällen leder.

Pusspuss

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0