En trevlig dag med Linnea :)

Hej på er igen :)

Allt jag skrev i förra inlägget är jag klar med för idag. Jag började dagen med att fixa mig iordning med stämningsfull julmusik i bakgrunden innan jag mötte Linnea och vandrade till bussen. Vi tog oss ut enda till Valbo köpcentrum, man får ju åka ett bra tag men det var en trevlig sväng där vi kikade runt i alla affärer och fikade på ett café. Jag köpte ett par snygga leggings som jag kikat på ett tag, ni ska få se dom imorgon kanske :) Köpte även ett månadsbusskort som jag måste ha när jag börjar min VFU.

Efter vi sprungit i regnet för att hinna med bussen åkte vi med den in till stan där vi kikade runt i dom affärerna också, det blev mycket kikade i affärer idag :D Dock köpte jag ingenting i stan. Efter att vi varit där ett tag tog vi bussen hemåt och jag var duktig och lagade mat här hemma.
Efter det har jag träffat min roliga PBL-grupp :D Vi har diskuterat/flummat inför morgondagens händelser, dvs vårt seminarie.

 

Nej nu ska jag ta och kika på massor av bloggar på bloglovin. Puss på er.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0