En lista som tidsfördriv

Den/det senaste:

Du åt? Godis
Du drack? Saft
Du kramade? Pappa
Du tittade på tv med? Mig själv
Du satt vid datorn med? Bea, just nu faktiskt :P
Du sov med ? Daniel <3
Du skrattade med? Bea
Du brottades med ? Måste nog vara Danne det haha
Vad ska du göra imorrn? Skola här i Skellefteå och efter det vet jag inte
vad har du gjort idag? Rest hemifrån Gävle till Skellefteå
Va det kul? Åå, det var mest segt, men utan Bea hade det varit väldigt tråkigt
Vad vill du ha? Massa pengar och min Daniel här hos mig nu och även en rygg som inte gör oont
Vad har du för lite av? Vet inte just nu
Är du singel? Nej
Är du kär? Ja :)

Vad vill du göra nu? Ligga och mysa med Daniel framför en bra film :)
Planer till helgen? Daniel kommer hem till mig och vi ska även ha födelsedagsfirande för pappa
Har du mer en 5 tröjor? Ja
Har du mer en 2 byxor? Ja
Vill du sova nu? Jo, snart så

Kärlek, vänner, familj & liv:

Är du kär? Ja
Är du tsm me nån? Ja <3
Har du varit tillsammans med någon? Ja, jag är ju det nu
Skulle du kunna pussa ngn du var ihop med? Klart jag pussar på min Danne, han är min underbara pojkvän ju
Har du fått nya vänner den här månaden? Nej, jag har lärt känna vissa bättre bara
Vill du ha fler vänner? Man får aldrig för många, men jag är glad över att jag har dom jag har <3
Har du för många vänner? Nej jag tycker inte man kan ha det riktigt
Är du ovän med någon? Nej
Är dina föräldrar fortfarande gifta? Ja och hur bra är inte det :)
Är dina föräldrar skilda? Nej
Har du riktiga syskon? En lillebror :)
Trivs du i din familj? Ja dom är underbara <3
Hur många bor du med? Hemma hos mig är det fem; alltså pappa, mamma, brorsan, smulan, gubben och hemma hos min pojkvän är det två; alltså danne då såklart och frida

Vill du leva? Såklart jag vill
Är du lycklig? Lycklig att jag har min familj, pojkvän och vänner. Men man kan ju inte alltid vara lycklig över allt annat
Hatar du ditt liv? Kan ju hända alla



/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0