En god gärning

Hejsvejs

Ja faktiskt har jag gjort en god gärning idag och skänkt bort huuur mycket kläder som helst + lite skor till rödakorset. Det var en hel del, fråga Linnea .. Hon vet för hon var med och rensade i min garderob + att jag väldigt mycket hemma hos Danne också :) Så nu är det borta och skönt att slippa allt som tog sån plats.

Det var jag och mormor som åkte dit och lämnade kläderna och vi tog även ett besök på affären innan vi åkte hem också :)

Efter det har jag skrivit i processdagboken och köpt hem lite julklappar över internet; typ dom sista julklapparna :) Jag har även bakat en rulltårta; http://www.recepten.se/recept/droemrulltaarta.html som ni kan se här, den ser ju jättegod ut på bilden och ja, visst blev min god med med den ser inte lika bra ut ;)


Nu: Vänta in älsklingen min som jag saknar så mycket och även göra iordning mat.

Ha det bra, pusspuss.


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0