En lång lista om mig och lite till

 

1. Två namn jag lyssnar till:
Josefin & Jossa
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Hmm.. Kanske att jag gärna lyssnar och bollar tankar med folk som mår dåligt och vill prata av sig
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Så mycket det finns alltså.. Men tex att jag tänker förjävligt mycket
4. Detta är jag rädd för:
Att bli lämnad ensam & förlora dom jag älskar
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Daniel i närheten, datorn och skratt :)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Låta bli att plugga när jag verkligen måste plugga, ha allt för stökigt i rummet (då mår jag inte bra) och sova när det är ljust i rummet
7. Detta tycker jag om att göra:
Vara med/mysa med min bästaste pojkvän, hemmakväll med familjen, shoppa, sitta vid datorn, gå promenader osv.
8. Detta vill jag göra just nu:
Ha vääärsta myskvällen med Danne och kanske soova lite
9. Bästa känslan:
Lyckan jag har med Daniel
10. Värsta känslan:
Två av dom värsta tankarna tänker jag inte ta upp för er, hemligt alltså. Men att vara olycklig är ju alltför hemsk
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Mysig, bra personlighet, fin, omtänksam, visar kärlek osv (man kan ju istället säga, såsom min pojkvän är)
12. Är du kär just nu:
Ja!
13. Jag vill gifta mig:
Med Daniel, men gifter gör man sig inte förrän man blir äldre :)
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Dela mitt liv med Daniel, alltid ha min familj vid min sida vilket är en lycka och även resa jorden runt och även hjälpa människor som inte mår bra.. Okej det blev fyra men skit samma :)
15. Min käraste ägodel:
Hmm.. en ägodel, det lär ju nästan vara mobilen och datorn
16. Något jag vill ha i present:
Det är en hel del och allt det orkar jag inte skriva ;)
17. Detta har jag på mig just nu:
Darin t-shirt höhöh
18. Favoritkläder:
Mjukiiiisar såklart
19. Favoritdjur:
Katter och delfiner gillar jag
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hmm .. det är väldigt olika faktiskt :)
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Nej men orkar inte leta igenom min musiklista..har flera favoritlåtar :)
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Eftersom jag går på Universitet är det lite annorlunda än gymnasiet, vi har ju inte liksom ”ämnen” men jag gillar den kurs vi läser nu som heter Psykiatrisk vård och omvårdnad
23. Stjärntecken:
Fisk
24. En bok jag gillar:
Läser vääääldigt sällan, men en bra bok jag kan tipsa om heter ”Så dumt!” av Mia törnblom och ”Pojken som kallas det” av Dave Pelzer men den har nog dom flesta läst :)
25. En film jag gillar:
Har nog ingen speciell favorit utan tycker många filmer är bra
26. TV-program jag gillar:
2 ½ men, Idol osv :)
27. Favoritdoft:
Dannes doft :)
28. Detta äter jag gärna:
Vanlig mat
29. Dricker helst:
Saft, vatten, te eller kanske CIIDER ;) HAHA nejdå.
30. Favoritgodis:
Plockgodis tror jag nog
31. Hit vill jag gärna åka på semester:

BLAND ANNAT Thailand, vill åka till sååå många fler ställen
32. Färg på mina ögon:
Blå
33. Min längd:
166 typ
34. Jag tror på:
Massa saker faktiskt
35. Jag spelar:
Jag spelaDE fotboll, ville ändra frågan lite ;)
36. Person jag beundrar:
Mamma och pappa framför allt men det finns fler :)
37. Så här bor jag:
Radhus med familjen
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Noll döda ^^ Försöker ta hand om blommorna på mitt rum och jag verkar lyckas rätt bra med det :P
39. Det här tänder mig:
HAHA det skulle ni bra allt vilja veta va!
40. Det här gör mig avtänd:
Det finns nog en del, men orkar inte tänka efter för jag börjar bli trött och håller därmed allt sånt hemligt :P
41. Favoritfärg:
Har inte nån speciell, men på kläder gillar jag svart/vitt/grått, tråkigt jag vet.
42. Favoritcitat:
Vet inte just nu.. Kanske : Behandla andra som du själv vill bli behandlad
43. En hemlighet jag vet:
Hemligheter är till för att hållas hemliga ;)
44. Bästa present jag fått:
Hmm datorn tror jag :D
45. Senast köpta skiva:
Var ett bra tag sedan jag köpte en skiva
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Hmm .. Vet inte inget speciellt .. nej men jag kommer inte på något så här på rak arm
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Finns rätt mycket det
48. Udda förmåga/egenskap:
Jag kan spå in i framtiden ;) hahah, nej jag vet inte. Att jag har en bra självdisciplin och bryr mig väldigt mycket om andra. Okej, det var kanske inte en UDDA egenskap men men
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Jadu säg det, katter har rätt sköna liv. Likaså hundar. Men delfiner lär ju ha det rätt soft i havet och kan bara simma runt och ha det kul :D


/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Marie

Den listan snoor jag ;)

2009-11-11 @ 22:06:59
URL: http://chimairanblogg.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0