Då var det dags!

Hej på er.

Då var det dags för mig att resa upp till Skellefteå. BRR hoppas det är snö där :) Jag kommer troligen inte kunna uppdatera något under resan men håll utkik för jag kommer hem igen på onsdagnatt. Kan jag inte uppdatera under dessa dagar blir det en update på torsdag :)

Måste bara säga att vi nu inlett en ny månad.. November..Jadu nu närmar vintern och julen siiig :)

Om lite mindre än en timma ska pappa skjutsa mig till tågstation. Just nu känner jag mig väldigt nervös och att jag har glömt något viktigt jag måste ha med mig. Känner också hur enormt mycket jag kommer sakna Daniel, du betyder så jädrans mycket älskade du <3 Jag älskar dig från djupet av mitt hjärta :)

Ha det så trevligt här hemma i gävle för HEEERE I COME SKELLEFTEÅ.

Pusspuss.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0