Brynäsmatch

Godkväll på er

Som jag skrev tidigare hade jag tankar om att laga mat tills mamma och pappa kom hem, bror min var på vift så han fick äta senare. Iallafall så blev det lax och potatis med ishavssallad. Det var en lyckad måltid :)

Inte så långt efter det åkte jag med familjen till familjen Lindberg i stan och kikade på brynäsmatchen och dom spelade mot färjestad. Andra matchen denna vecka jag kollat på, inte ofta det händer men annars hade jag bara suttit här ändå vid datorn. Tror jag iallafall ^^ Om ni var intresserade så förlorade brynäs denna match med, precis som i tisdags. Dock spelade dom hur mycket bättre som helst denna match.



Jaja, nog om det. Vad sägs om en dagens lista? Jag kan göra en sådan om några minuter. Ska först ta och lägga mig under täcket och slappna av, ska nämligen försöka somna tidigare idag. Hade väldans svårt att somna igår, inte kul inte kul.

Puss och kram

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0