Brynäs loosade

Hejsan

Kom nyss hem från stan där jag, pappa och brorsan var och kikade på brynäsmatchen hos Lindberg, brynäs looosade.

Idag har jag haft en slappisdag faktiskt, först sovmorgon sen datorn en stund och efter det blev det plugg. Sedan var det middag hos mormor och efter det åkte jag och pappa till kvantum och handlade och sedan åkte vi till stan för att se på hockeyn och nu är jag hemma igen :)

Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på nu, jag tror jag bara ska chilla här vid datorn och se tv :) Just nu ser jag lite halvt på desperate housewives, annars är det väl inte så mycket på tv ikväll? Jag tror faktiskt inte det :)



Nu: Bloglovin och desperate på femman! :)

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0