Biverkningar är skit

Hejhej

Vad har jag gjort idag då? INGENTING! Har inte kunnat göra något heller. Efter denna natt som var rätt så sömnlös och jag vaknade ett antal gånger för det gjorde så ont i armen så har jag bara legat i sängen med datorn och sett på film/tv.
Vissa få ju inte biverkningar alls men för mig blev det en sådan otrolig smärta i armen att jag grät när jag skulle kliva upp ur sängen och klä på mig, så ont har jag plus att jag är bortdomnad då och då. Inte nog med det är jag lite hängig och har lite feber och en huvudvärk. Mormor ringde sjukrådsgivningen för något lär göras för jag står inte ut med att ha så här ont. Men hon sa att jag ska vila och ta hand om mig själv samt äta alvedon och ha på alsolsprit.

Jaja, nog om det och min onda arm. Jag ska ta och försöka kliva upp ur sängen och gå ner en snabbis.

Pusspuss

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0