Massa bilder :)

Eftersom jag har tråkigt lägger jag in lite bilder från senaste tiden som jag inte orkar göra :)


                       
Klassresa i huvudstaden.   Den goda maten vi åt,           Bussresan hem, vi klurar    
Annica på bilden :)                glömde ta en före bild.         
ut hur man sätter på kranen.


                
En Josefin på väg till            Kung på att kasta pil ;D         Fina blommor i Skåne.
Skåne.                                     Det här var på första försöket.

 
                  
Jag & älsk hos Jennie.         Dannes söta brorson   Flummar mig hos
Ett smygfoto ;P                       Albin hos Jennie            älsklingen ^^

  
                
Cykeltur med Smulan för       Tessan jobbar på ;P               Ett till på Tessan när
att hälsa på hennes familj.
                                                           hon jobbar ;P

                       
Påväg till Leksand     Vi var väldigt nervösa 
  Leksand,snygga dockor i     
för att intervjuas :)
     innan intervjun ;P   
       plastkläder av dekoratörerna.


               
I bilen till Leksand                Mot Leksand, jag gör en        En låång väg till Leksand.
Campus.
                                 ful min i backspegeln :P


                  
Mötte cyklister på          HAHA fult & flummigt ....         Busade med älsklis kompis
vägen ;P
                         Jag provar iaf godiständer     mammas hund höromdan :P

 
                                
 Älsklingen bakom alla          Jag flummar på bussen          I Sthlm på klassresa, hoppar
 blommor häromdan <3
        från klassresan i Sthlm           utanför dramaten :P

                              
Jag & Sofia på monki i           Hemresan från Sthlm. 
            Flummar inne på                 
Sthlm ^^ Cool butik.
                Fråga mig inte vad jag gör.     Dramaten.                              


               
Jag & Annica härmar Bert  Inne på Monki, många          Det var här den goda maten
& Lill-Erik hahaha :P              Annicor & jag på sidan.        kom ifrån.


                
Typ turist eller vad ?               Några av tjejerna på             Älskling håller i hans
                                                     klassresan :)                          husdjur <3

                 
Smulan (livsnjutaren)          Och här ligger hon i byrån      JossaKossa innan
myser i mitt fönster.
             som hon älskar att göra.       
brors konfirmation

                                 
Värsta dryga & långa    Ett mysigt ställe i Leksand.    I Leksand med Tessan<3    
trappan i Leksand.


                
Det var fin utsikt där.            En stig vi gick där den           Ett gäng skyltdockor i
                                                   fina utsikten var :)                   Leksand Hahaaaa :'D

                          
Dekoratörsrummet Lek-       Jag använde min vågtång  Jag & älskling åt
sand Campus
                          häromdagen :)   
                    glass i det soliga 
                                                                                                      vädret häromdan :)

                                                
Vi var ute på en skön                  Vi var ut och lirade     
              Jag älskar dig <3
prommis eftersom
                       boll också :) 
det var så skönt ute.


Kommentarer
Postat av: tessan

haha du måste skicka bilderna på oss från leksand :D de går inte öppna för mig :(

2009-05-28 @ 22:39:56
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0