Uppsvullna ögon :(

Låång sovmorgon idag, klockan stog på 12:10. Trodde dock jag skulle vakna innan den ringde men jag var så förtvivlat trött igår så jag sov länge. Varför vi har en sådan lång sovmorgon beror på att det är omprovsdag idag, alla som har omprov måste gå till skolan och göra dom. Tur att man slapp det iaf :) Men när jag vaknade hade mina ögon svullnat upp så mycket och det rann tårar från ögonen fast jag inte grät så kände jag att den enda lektionen vi skulle ha idag (individuella valet) kändes bara jobbigt att gå på, alltså jag vill inte sitta där med mina hemska ögon som klias hela tiden. Så jag fick sjukanmäla den enda lektionen vi hade idag. Tog medicin så ögonen börjar bättra på sig litegrann nu iallafall.

Nog om det. Idag blir det en lugn dag, måste dock plugga idag också, suck. Mysig kväll var det igår också, det gillas :)
 

Puss och kram

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0