Trevlig onsdag med favoriten

Jo, minnsan har denna dag varit trevlig :)
Dock hittade jag inte mina p-piller när jag kom hit  tidigare idag och fick lite panik, så jag tog bussen hem och hade sällskap med Tessan på bussen (Y) och letade efter pillrerna hemma men där var dom icke! Åkte tillbaka till älskling och hittade dom nästan på direkten vilket gjorde mig både irriterad och lättad haha :P Så jag åkte nämligen hem till Bomhus i önödan..

Sedan har vi bara haft det allmänt mysigt och hälsat på Dannes morsa och dom :) Har även kikat på "Nalle har ett stort blått hus" med Dannes busiga brorson som är tre år :)   

Kvällen blir lugn och inte allt för sen, ska nog lägga mig om en stund, ska nämligen upp rätt tidigt imorgon även fast man är ledig ;)

Godnatt på er.

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0