Stockholmsresan

Måste börja inlägget med att säga att igår var det prick en månad till studenten (Y)

Igår 09:30 gick bussen från Brogis med 4 klasser samt min såklart. Vi stannade först till i Uppsala där vi var på första studiebesöket i en Moské. Vi fick lyssna på en svensk kille som konverterat sig till muslim. Studiebesöket var iallafall intressant tycker jag :) Efter åkte vi vidare till Stockholm där vi fick fritid på stan i en timma först ungefär. Sedan traskade vi till nästa studiebesök som var på Svensk handel, mindre roligt kan jag på stå :P Annica och jag fick ett skrattanfall också, inte speciellt bra när en föreläsare stog och pratade. Men vad gör man när man inte kan sluta skratta? Vi försökte knipa hehe. Sedan blev det ännu mer fritid på stan, några timmar ungefär :) Vi knäppte massa kort och gck runt och kikade. Senare vid halv sju tiden var vi till Dramaten för att se en Shakespare pjäs som var såå lång att den blev hur trist som helst. Jag har kommit i underfund med att jag inte är en sådan person som kan sitta still längre stunder, haha! Iallafall så var psykologen i "Hjälp" med i pjäsen. Inga fler kändisar som jag kände igen iaf. Efter pjäsen väntade bussresan hem igen, den gick snabbare än ditvägen enligt mig. Vi knäppte massa flummkort, körde hänga gubbe oså :P Vilket liv. Haha!
Stockholmsresan var trevlig tycker jag, dock lite väl lång kanske! :) När vi väl kom hem till Gävle vid 00.30 tiden drog jag hem till älskling och sov där en natt :) Åkte hem idag så är i Bomhus igen nu.


Måste även välkomna Tessan hem igen från Turkiet, Saknat dig :) <3
Och även gratta Linnea på namnsdagen :) <3


Bilder från Stockholm kommer inom kort.

Godnatt på er allihopa.

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: tessan

tack gumman, vi måste ses snart :D<3 saknar dig

2009-05-13 @ 23:03:02
URL: http://tessannw.blogg.se/
Postat av: Linnea

heh, tack för namnsdags gratulationen ;)

2009-05-16 @ 18:15:03
URL: http://linneareinholdz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0