Spöktid

Nu är klockan tolv och det innebär (iallafall när man var liten) spöktid. Haha, en liten rolig grej.

Dagens händelser har varit helt okej, en trevlig dag! Dagen började att jag och Danne käkade frukost hos hans polare och sedan drog dom två för att hjälpa en annan vän med en grej. Jag var då till Jennie, Dannes syrra, och umgicks :) Dannes lillebror och brorson var där också. Vi åt mat och snackade och var sedan till deras mor på besök ett tag. Här på kvällskvisten har jag och älsk befunnit oss i hans lägenhet med massa mys, vi såg nyss "se upp får dårarna" fast jag har sett den förut. Nu tänkte vi bara fortsätta ha en mys-chill kväll. Just det vi skippade cruisingen också, vi tänkte faktiskt dra ner och gå runt och kika men vi båda kände för en hemma-mys-kväll :) I love you D <3

Ha en trevlig kväll.. eller natt kanske man ska säga nu. Haha!

/ Jossa



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0