Spårlöst försvunnen

Vad skönt det är med helg alltså :) Jag somnade vid halv tre tiden inatt typ och vaknade av att tvn var på med full volym vid halv tolv tiden haha :P Jag måste väl ha somnat med tvn på som vanligt, jag hinner aldrig stänga av den innan jag somnar ^^ Men grejen är det att jag inte hittar tvdosan, jag har letat efter den men hittar den inte, jag har väl gått i sömnen och gömt den haha, den är ju spårlöst försvunnen xD

Jaja, nu sitter jag iallafall här och lyssnar på musik i väntan på att jag, mamma och pappa ska åka iväg :) Härligt väder ute så inte vill man sitta inne hela dagen.

Så det får bli ett inlägg senare & ha en trevlig lördag!


Förresten, Tessan hur gick det med din första öppning på jobbet nervösa du?! ;) <3



Jag just nu ;P Man ser att mina allergiska ögon är lite svullna än:(

Pusshej

/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

haha de gick sådär. va tvungen att ringa kattis en gång men sen så rulla de väl på :D haha

2009-05-30 @ 17:51:39
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0