Sista plugggrejen innan studenten, JIIHO

Jo minnsan, idag var det redovisning som gällde på personaladministrationen och skönt att ha det avklarat. Så nu är vi i princip klar med hela skiten inann vi går ut. Idag hade jag en kort skoldag, eller ja det är väl bara förnamnet. Slutade lite innan elva typ för då hade vi alla redovisat klart och fick gå. Jag rensade ur allt i mitt skåp så nu är det tomt.

Efter det tog jag bussen till stan där jag gick till banken och nu är jag hos älskling igen :) Fast vd 16-tiden ska far min hämta mig så åker jag till bomhus till mig och sover där ett par nätter :) Var hem en snabbis igår också för att hämta läxböckerna och träffade min lilla Smulan som jag saknat ^^ Jag tycker faktiskt att hon växt lite på den senaste veckan jag vart hos Danne :P Men det kanske bara var inbillningar haha!

Nu ska jag ta och kika runt lite på internet och sedan umgås med älsko innan jag far hemåt.

Pusshej.



      


/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0