Praktiktorsdag

Inatt sov älsklingen hos mig, det var mysigt och trevligt :) Imorse när Danne sov så gott, klev jag upp tidigt för att smita iväg till praktiken som vilken torsdag som helst. Efter den långa intensiva dagen tog jag bussen hem till Bomhus igen där älskling var fortfarande. Vi var ut en stund innan han skulle hem till sig :)

Annars har dagen inte varit mer händelserik än så. Hjälpte till lite med maten och Danne var förbi för att hämta en sak och annars har jag mest spenderat tiden här vid datorn. Och trött som jag är somnar jag sittandes vid datorn, så jag la mig i sängen med bärbara datorn och tittade lite på tv, just då fick det bli sex and the city :) Men hur lyckas man somna sittandes vid datorn? Man måste vara rejält trött iallafall :P Dags för ledighet snart ?


Nu ska jag ringa Daniel och slappa här i sängen, känner då ingen lust att gå utanför dörren nu när det spöregnar, fast det låter som det haglar men det kan det för tusan inte göra.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0