Pollenallergi

Usch vad jobbigt det är med pollen. Kom nyss hem igen från Andersberg, pappa skjutsade mig dit för att få ögondroppar av Anna för mina ögon känns icke bra just nu :P Rött, uppsvullet och tårögd. Men det är sånt man får räkna med när man är allergisk mot pollen serru :P Nu använder jag både medicin, ögondroppar och speciellt nässpray för pollen! Då borde det fanimej bli någorlunda bra nu va? Hoppas på det :) TACK ANNA, du var räddaren i nöden (Y) KRAM!

Snart ska jag lägga mig för att se tv och godnatta med Danne i tele :) Tidig dag imorgon, 06.00 står klockan på. Jag kommer vara allt annat än pigg ;)

Puss, kram och godnatt med er.




BU FÖR POLLENALLERGI



/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0