Pluggtime

Drygt med måndagar som alltid, men nu är den gjord och skönt är det. Skolan var väl inte sisådär rolig, jag har varit så himla trött hela dagen, somnade lite lätt på två lektioner. På morgonen började vi lite tidigare än vanligt för jag och klassen skulle på studiebesök på brandstationen om säkerhet. Det var en rätt lång föreläsning men rätt intressant att lyssna på ändå :) Han berättade massor av bränder han varit med om och visade lite bilder så det var inte bara massa snack hela tiden även om han babblade mycket. Trött som jag var somnade jag till lite ett tag, haha.

Efter det var slut återgick vi till det tråkiga .. alltså skolan! Vi hade lunch direkt för klockan var kring tolv när vi kom tillbaka, sedan svenska och historia b. På historian hade vi prov också, mindre trevligt. Tråkig du är Hanna som inte kommer ;) Hehe, nej men nu är jag hemma iallafall och ska sätta igång pluggandet, fyfasen vad less jag är på att se skolböckerna.

Kramis

/ Jossa


Med den här roliga
boken ska jag plugga
med nu :P :(


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0