Nyfärgat hår

Här sitter jag i soffan med min bärbara och ser lite tv med mamma och pappa. Eller jag kollar typ inte för programmet intresserar mig inte värst mkt ;) Efter vi ätit jordgubbar med glass tidigare kom min käre mor på att vi kunde färga mitt hår, sagt och gjort nu har jag nyfärgat hår igen :) Det blev brunt igen, guldbrun hette den. Men ärligt har jag typ inte sett mig i spegeln hur det ser ut, gjorde det bara när det var blött så ska snart ta mig en titt.

Imorgon är det ledighet från min sida, great. Blir till att sova och sen åka till älskling :) Mer vet jag inte vad som händer i morgondagen, skulle bli fint väder också vilket är skitbra (Y)

Nu ska jag sitta vidare här vid datorn och inte göra något vettigt, ha en trevlig kväll och godnatt på er som ska upp tidigt till skolan ;) haha.


/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

HEHE vad rolig du äääääääääääääär............ ;)

2009-06-01 @ 09:51:20
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0