Kvällning

Ja nu börjar det bli kväller. Dagen har varit ganska så lång känns det som. Vi har som sagt haft gäster oså här :) Danne kom för nån timme sen han också, myspys <3 Fast just nu spelar han guitar hero med bror som han fick i present.

Det har faktiskt inte hänt så mycket mer idag, eftersom vi haft gäster här mestadels hela dagen. Smulan, min katt, fick vara ute lite i koppel idag! Haha vad hon skuttade och hade roligt :) Efteråt sov hon som en stock i brorsans säng efter allt bus. Gulliplutten.

Nej men nu ska jag och älskling göra något innan det blir läggdags! Det är ju skola imorgon, suuuuck. Vad jag hatar det :P Men nu är det inte långt kvar, som tur är!!

Ha en trevlig kväll.

/ Jossa


Min sötnos Smulan,
bilden är inte tagen idag

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0