Konfirmationslördag & flashbacks

Underbart med helg när man kan sova, sov dock inte allt för länge, vaknade vid 10 tiden. Men och andra sidan somnade jag tidigt igår, klockan var väl mellan 23-23.30 :) Så trött som jag var.

Ja, men idag är det konfirmationsdag :D Lillebror min ska konfirmeras, precis som jag gjorde för 4 år sedan. Det var en rolig tid, så kul vi hade vännerna och jag <3
Ska bli trevligt att träffa konfirmationsledarna igen, hoppas de känner igen mig bara. För fyra år sedan hade jag kort och blondt hår och glasögon, idag har jag brunt långt hår och inga brillor :)

Nu ska jag fixa mig så jag blir klar någongång, vi ska väl åka vid 13-tiden :) Så ha en trevlig dag allihopa !


Och här är några bilder från min konfirmation :) Vi har mååånga bilder, men jag bjuder bara på några !

                                                                

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Erika

åh, så roligt vi hade under det där året :D

2009-05-16 @ 16:36:37
URL: http://erikalarson.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha, minnen <3 :)

2009-05-16 @ 18:11:53
URL: http://linneareinholdz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0