Hektisk dag men lugn kväll (Y)

Dagen har varit bra tycker jag :) Trevligt att bror min konfirmerade sig och släkt och vänner kom på besök. Så dagen har väl varit lite hektisk på ett sätt, med allt fram o tillbaka hit o dit. Fick också träffa en av mina nya kusiner för första gången, en liten Leia :) Hon var så söt och go på alla sätt och vis. Sedan fick jag träffa fyra andra sötis kusiner också, kul att se dom igen.

Efter konfirmationen och all snack med konfirmationsledarna jag hade, begav vi oss hemåt där det bjöds på fika. Efter att gästerna åkt hem tog vi det bara lugnt här hemma, så skönt efter denna dag. På kvällningen tog jag en prommis till kiosken där Tessan jobbade och snackade med henne lite osådär, tackar för glassen också (Y) Anja kom dit och då stog vi alla tre och snackade vilket var trevligt :)

Snart ska jag faktiskt försöka sova eller åtminstone se tv och varva ner :P Imorgon är det Leksand som gäller för mig och Tessan :D


Ha en trevlig lördagskväll


Och bara några bilder från idag bjuder jag på :)


              
              
                    


  
/ Jossa


Kommentarer
Postat av: Erika

ååh, det är verkligen minnen, när man ser dem stå uppradade sådär :D gladiatorskorna köpte jag på eurosko :D

2009-05-17 @ 14:17:33
URL: http://erikalarson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0