Härlig lördag

Det kan jag påstå, vaknade vid halv nio idag, rätt tidigt faktiskt :) Sedan vid elva tiden åkte jag med mina föräldrar till stan. Pappa gick och kikade lite efter presenter till lillebror medans jag och mamma gick till ljusbubblan. För er som inte vet vad det är så är det ett ställe man kan vibrationsträna eller gå på flera olika sorters behandlingar. Jag rekommenderar verkligen stället. Jag och mamma ställde oss först på vibrationsplattorna vilket var roligt tyckte jag, haha kändes dock konstigt efteråt när man skulle kliva av den. Sen satte vi oss i världens skönaste massagefåtölj. Den masserade typ hela kroppen, men ibland gjorde det lite ont för fåtöljen var lite hårdhänt haha.
Kika in på deras hemsida: http://www.ljusbubblan.se/index.html

Efter det träffade vi pappa på stan och kikade litegranna, sen åkte vi till valbo ist :) Shoppade en t-shirt och ett par jeans, fast dom är inte långa utan det är en piratbyxa eller vad sjutton det heter !? Dom var iallafall från Cubus båda två (Y) Det var så bra för jag hade presentkort på hela valboköpcentrum, så det fick bli kläder :) Nej men nu har jag inte tid att skriva mer, ska snart sätta mig på cykeln och åka till Kajsa, ska käka där oså, får se vad vi hittar på mer för något :)

Ha en trevlig dag i den underbara värmen!

/ Jossa

                                                    
Den underbara massagefåtöljen              Vibrationsträningen.
på Ljusbubblan.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0