Goddagens

Dagens första inlägg invigs med en lista som dock inte är intressant, men min ursäkt är att jag är lite uttråkad ^^


1. Hur gammal är du om fem år? 24 :P
2. Vem var den sista du träffade? Danne & hans kompis
3. Hur lång är du? 1.66 trorja :)
4. Vilken var den senaste film du sett? Jag minns inte vad den heter ^^
5. Vem ringde du senast? En gammal fotbollstränare
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Pallar inte gå och hämta mobilen :P
7. Vad är helgens planer? Sova över och hitta på nå skoj med älsk :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror ju på, men jag smsar oftast
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? En vecka sen..
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag?  Kring elva tiden
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej ingen jag tagit med hem :P
14. Vilken är din favoritplats? Hos älskling
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan haha så less på det just nu :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Flyttat ihop med Danne någonstans och har skaffat barn (Y)
17. Vad skrämde dig som barn? Vet inte. Typ höjd, mörker :P Insekter också, men det är jag skraj för än.
18. Vem fick dig att skratta senast? Danne
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha jag vet inte, det är jag nog
20. Har du stationär eller bärbar dator? En bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? No clothes
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två typ
23. Hur många landskap har du bott i? En endaste
24. Har du någon gång spytt på någon? Haha det hoppas jag väl inte
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på väder, inomhus/utomhus oså :P
26. Är du social? Ja :D
27. Vilken är din favoritglass? Har ingen speciell, men vanilj e gott ;)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, flytta, shoppa m.m
29. Tycker du om kinamat? Yupp
30. Tycker du om kaffe? Fyfan heller xD
31. Vad dricker du till frukost? Olika, beror ju på om jag ens äter frukost. Men kanske nyponsoppa/juice/mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Alla sidor haha, nej men jag brukar nog vrida och vända på mig mycket
33. Kan du spela poker? Aa vet hur man gör :P
34. Tycker du om att mysa? Ja självklart
35. Är du en beroendemänniska? Nja vet inte
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Jaa, men kan inte än
38. Kan du några andra språk än svenska? Nja har kunnat tyska men har ju glömt det mesta
39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet
40. Föredrar du havet eller en pool? Spelar ingen roll.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping
42. Äger du dyra smycken? Mm
43. Har du någon gång testat narkotika? Noo
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En havrekaka
45. Vem är den roligaste människan du känner? Några polare och Dannieboy
46. Välj ett ärr på din kropp? Nepp
47. Vad har du för ringsignal? En av Darins låtar
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Jajamen
49. Flirtar du mycket? Nepp varför skulle jag när jag har en underbaring redan :)
50. Vart togs din profilbild? Hemma hos älskling
51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej jag kan inte sånt som har med bilar att göra
52. Har du fått fortkörningsböter? Nuppsi
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte namnet på den, men det var en bok vi skulle läsa på svenskan
54. Läser du dagstidningen? Jo det brukar jag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men har förut
56. Dansar du i bilen? Haha nej det brukar jag inte
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RixFm
58.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? På senaste lektionen i skolan skrev jag något ..
59.När var du i kyrkan senast? Jag vet inte, det var nog när Elsa min kusin döpte sig
60. Vilka personer utmanar du? Dom som pallar med listan ^^


Jag


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0