Fotboll :)

Så här på kvällkvisten har jag träffat Tessan, vi var först in till stan för hon skulle hämta en tröja och for sedan vidare till kastvallen. Där tittade vi på hennes lags match och snackade en hel del :) Efter det skjutsade hon hem mig och nu sitter jag här vid datorn. Tänkte ta och lägga mig nu och se tv och sova. Är faktiskt rätt trött så för att orka upp imorgon får det bli så nu :) Har redovisning imorgon.. suck. Tror knappt det finns något med skolan som är positivt haha. Jo förresten, vi pratade ju och bestämde lite saker kring studenten så något positivt är det ju, den börjar närma sig :) Jippi.

Nej men godnatt på er gott folk. I love you Daniel ;)

/ Jossa


Jag & Tessan har lite sommaridéer
nu, eller hur då Tessan ? :D


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0