Försommar ?

Ja det tror jag tamefan att det är snart, iallafall som vädret varit idag. Helt underbart :) Jag, älskling och hans kompis gick ut med hans hund till skogen så fick hunden leka och springa av sig litegrann, vilken energi hundrackarn hade alltså. Det har blivit rätt mkt promenixer ute idag, men det har väl med vädret att göra. Nu är jag hemma i Bomhus iallafall. Trött som tusan är jag, fundar på att lägga mig snart. Bara inte nattens hemska händelse händer igen nu inatt, jag fick nämligen världens ondaste sendrag i hela vaden, jag vaknade av den mitt i natten, fyfasen vad ont det gjorde. Mitt ben bara vek sig och det gick inte att sträcka ut den. Så halva dagen idag har jag gått och småhaltat för att jag fortfarande hade ont, men nu känns det litegrann bara.

Jaja, snart är det läggdags, jag är så trött. Men det är dock inget vidare på tvn heller tråkigt nog. Men förresten, imorse såg jag några avsnitt av The x-effect. Vilket sjukt program egengligen. På ett ungefär handlar det om att ett ex-par träffas och bor tillsammans över en helg då deras nuvarande partners får spionera på dom utan att dom vet om det och se om dom är typ otrogna. I slutet av programet får ex-paret välja var för sig om han&hon vill behålla sin nuvarande eller ta exet. Förstår inte att man ens vill vara med i ett sånt program? Alltså det borde handla om att tilliten saknas i ett förhållande. Fast det kan vara lite roligt att titta på, för dom skämmer alltid ut sig och är otrogna, rätt åt dom om dom blir dumpade av nuvarande partnerna sedan efter programmet . Gå in på den här sidan för att få bättre info om filmen ---> http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=60091

Nu blev det ett ganska långt inlägg, godnatt på er allihopa.

/ Jossa



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0