En trevlig men kylig fotbollsfredag

Skönt att det är fredag kan jag säga! Man känner glädjen sprida sig över hela kroppen av ordet fredag & helg ^^ Helgen är välbehövlig, även om det inte blir allt för långa sovmorgonar men det duger bra ändå, helg är ju helg :) Praoen gick bra idag, dock lite segt pga. min hemska trötthet. Fick inte alls många timmars sömn inatt, vilket kändes idag kan jag påstå. Dock mina hemskt uppsvullnade, tårögda, röda ögon imorse och tröttheten klarade jag mig igenom dagen, ögonen blev bättre efter ett tag när mina mediciner började värka. Jäkla pollen alltså! Varför ska det finnas?

På praoen träffade jag Tessan första gången efter att hon kommit hem från Turkiet, kul att ses igen tyckte jag :) Hon och hennes "kille" hängde med och kikade på min pojkväns match senare på kvällen också :) Det var lite småkyligt och mina fötter var helt bedövade när jag kom hem, hade sommarskor på mig förstår ni. Men annars var det trevligt där, alltid kul att se fotboll och speciellt på min älskie-pälskie.

Men nu är jag iallafall hemma i värmen, hann se ungefär 20 minuter av talang också. Men det går säkert repris, men det är ju nästa fredag också så det är cool lugnt ;)

Nej nu mina vänner ska jag inte skriva mera, jag hade bara tänkt sitta här och softa lite framför datorn och sen lägga mig för att se tv :) En chillkväll med andra ord, härligt det! Och sova sova sova (Y)

Danne, för mig är du bäst, love u <3

Puss&Kram

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0