En trevlig fredag med vänner, släkt och världens bästa kille

Tjoho.

Som jag skrev i förra inlägget skulle jag ner till stan med Linni och Tessan, det var trevligt :) <3 Jag hittade det jag behövde till studenten. Alltså klänning, skor, kuvertväska osådär :) Känns skönt att ha det gjort, nu äre bara att använda dom snart också :D Tack tjejer för ni följde med, ni är bääst.
 
Efter en trevlig stund på stan med flickorna hämtade pappa mig så for vi till gamla stan dit kusinerna just flyttat :) Vi fikade och grattade Erik och Elsa och hade det trevligt :) Efteråt skjutsade far min mig till Danne och jag känner på mig att vi kommer få en riktigt trevlig kväll :)

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sedan njuta av ledigheten med favoriten <3 I love you.

Pusshej!

/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0