En säkert ointressant lista innan jag lägger mig

Om du inte gör detta innan kl 12 inatt så kommer du att dö imorrn :)

Kl nu: 21:52
Namn: Josefin Lindholm
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Nej
Längd: 1,66 tror jag
Skostorlek: 38-39
Önskar du att du bodde någon annanstans: Kan hända men jag har det bra här med
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Haha fråga?
Dricker du alkohol? Ja händer väl då och då
Använder du droger: Nepp
Röker du: Nej
Snusar du: Inte det heller
Vilket shampoo använder du: Lite olika faktiskt :) Men dom som luktar gott iaf
Vad är du rädd för: Kryp, höjd och lite mer
Gillar du att tvätta: Nej det är väl inte speciellt roligt
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja det är skitkul :D


SENASTE..
Film du hyrde: Minns inte vad den heter :)
Film du köpte: Det vet jag inte
Låten du lyssnade på: Vet inte, men det var igår iaf
Låten du hade på hjärna: Haha Ställ någon fråga jag VET någon gång istället
Låten du laddade ner: Någon bra
Personen du ringde: Min älskling
Tv program du tittade på: Ballar av stål igårkväll
Personen/personer du tänkte på: Danne


FÖR ELLER EMOT..
Långdistansförhållande: För
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Att använda droger: Emot
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För såklart


FAVORIT..
Mat: Olika, men tacos är väl en klassiker?
Låt: Har ingen speciell, finns många bra
Sak att göra: Mysa med Danne <3
Sport: Fotboll
Dryck: Har inte någon speciell
Kläder: Leggings eller mjukisar
Film: Ingen speciell


HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Ja
Gråtit över en flicka: Nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: Två, fast när jag tänker efter nu känns det som en bara
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger men då gällde det inte bara kärlek
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några ggr
Ska bli skoj: Att åka till älskling imorgon och att det blir lång helg :)
Ska inte bli skoj: Prov i samhällsekonomi imorgon
Sparar du till: Studenten
Väntar du på: Studenten där med
Pålägg som gäller: Leverpastej / ost
Dagens dryck: Laktos mjölk :P


SENASTE..
Personen du fick mail av: Mig själv, skickade en grej till min mejl som jag behöver imorgon
Personen du fick brev av: Mor min
Personen du fick sms av: Tessan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra veckan typ?!
Saken du köpte: Ägg och grädde idag till maten vi skulle käka här hemma
Du hade kul: Idag har jag haft det på kvällskvisten :)
Gillar du att slåss: Nej varför skulle jag?
vad ska du göra ikväll: Gå och lägga mig och sova
använder du hårspray: Sometimes
Kan du stå på händer: Nej, men Kajsa kan ;P
Salt eller socker: Inte vet jag eller.
Gillar du ketchup: Jo det gör jag väl
Är du glad nu: Jorå, mest trött då
Var du glad igår: Jo till en början men slutet av dagen kändes lite sämre
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Inte vad jag vet så här på rak arm
Stockholm är: Vår huvudstad
Göteborg är: En fin stad låångt bort härifrån

Kan du sjunga: Ja det kan väl alla, men om det är bra är en annan fråga

Mer värt än guld: Daniel <3
Spaghetti eller makaroner: Både ock
Ett land jag helst vill besöka: Det är fleera styckna det, jag vill resa jorden runt ju :)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0