En lista för girls ;P

Blev hemma från praktiken idag pga. mina ögon som inte känns och ser särskilt bra ut just nu. Attans vad less jag blir på pollen. Här kommer iaf en lista bara för att jag inte har något att göra :)



Kärleken;
Har du hittat den rätta killen? Ja, han är bäst!
Har du en kille nu? Jaa :)
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? Självklart
På rumpan? Japp
På brösten? Japp
Kyssa dig på halsen? Japp
Kyssa dig på munnen? Japp
Kyssa dig på kinden? Japp
Gillar du någon? Ja min kille såklart
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? Jag har varit tillsammans med honom i ett år och lite mer än två månader
Vem var du ihop med senast? Danne
Vad heter personen du gillar? Daniel ;D

Skolan;
Går du i skolan? Ja men tar studenten nästnästa vecka
Har du någon gång skolkat? Aa
Har du varit i skolan idag? Näe har prakitik på torsdagar men kunde inte gå idag

Annat;
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? Jaa
Har du piercat dig? Öronen bara
I så fall, vart? Läs svaret på förra frågan ^^

Mobil;
Vem ringde du senast? Till praktiken
Vem ringde dig senast? Mormor
Vem sms:a till dig senast? Linni-pinni
Vem sms:a du till senast? Linni det med ;P

Övrigt;
Är du hungrig just nu? Nejdå inte specc
Vad är klockan nu? 11:55
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? Msn, Bdb, Facebook och blogg.se :P

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din mamma?Jadu det är två veckor sedan
Hur länge sen var det du träffa din pappa? Imorse

Blandat;
Gillar du punk-stilen? Ne det är väl inget för mig
Har du sminkat dig idag? Näe
I så fall, vad för smink? Inget, ska ju bara vara hemma och chilla hela dagen

Musik;
Lyssnar du på musik just nu? Näpp
I så fall, vilken låt för tillfället? Ingen nu!
Vad gillar du för musik? R´n´b, hiphop, reggae är bra faktiskt.. men annars lite sånt som spelas på radion hehe

Kläder;
Har du fler än 4 linnen? Aaa
Har du fler än 3 jeans? Mm
Har du fler än 5 tröjor? Jo..
Har du någon märkes väska? Tror inte det är något speciellt märke
Har du en vit bh/topp? Aa
Har du en svart bh/topp? Ja
Har du märkes jeans? Vet inte, pallar inte tänka efter
Har du märkes tröja? Jaa
Var brukar du handla kläder? Vanligast  H&M, Gina tror jag väl:)

Smink & hår;
Använder du mascara? Ja
Andväder du Wax? Nee
Använder du kajal ? Ne var ett tag sedan
Använder du hårspray? Ja ibland så
Använder du volymspray? Nja
Använder du deodorant? Japp
Använder du skiinspray? Nä


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0