En härligt lugn fredagskväll

Godkväll hörrni!

Dagen är slut vilket känns rätt skönt tycker jag, är ganska trött faktiskt. Som jag skrev i tidigare inlägg gick jag upp 06.00 imorse för att åka till praktiken! När den var slut gick jag och Linnea till Arbetsförmedlingen tillsammans men jag lär dit igen, drygt. Sedan hade jag ändå inget för mig så jag följde med mamma & pappa till Maxi för att storhandla. 

Väl hemma åt vi mat tillsammans hela family framför talang på tvn, då grannarna ringer och frågar ifall vi vill komma över på en fika så vi gick över dit och såg resten av talang där. Sedan satt vi också och kikade på massa klipp på youtube, i brist på att inte ha något att göra I guess? Haha! Och bara umgicks, vi kom hem för ungefär 20 min sedan! :)

Nu ska jag  bara sitta här vid datorn och ta det lungt, ska också kolla om något bra går på tv nu :)



Kika in dessa två filmklipp som vi kollade på tidigare när vi besökte grannarna! :'D
Det är en pappa och son som söker till "Britains Got Talent" som kallar sig Stavros flatly :P
Första är på audition, andra är i semifinalen!


http://www.youtube.com/watch?v=_Tu0PAbW75A   - HAHA, Kolla typ 3.40, värsta "snygga" moves han gör.

http://www.youtube.com/watch?v=kZCw42UopdU

Njut av dessa klipp nu och ha en trevlig kväll.

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0