Det går så trögt...

med mitt pluggri i rättskunskap ;) Kan inte koncentrera mig mer och inget går in i hjärnan längre. Beror nog på vad klockan är, brukar ha svårt att plugga på kvällstid. Men nu har jag tränat lite på det här och det får räcka, prov imorgon iallafall.

Tog en paus tidigare också, tog mig en cykeltur till Ica plus och fyllde på mobilen för mitt comviq kompis gick ut idag :) Så Tessan nu kan du messa mig igen hahah ^^ Den fuskisen åker ju till Turkiet imorgon och jag är lite avis. Men lova att bada och sola från mig gulliplutt :) <3 Blir ju förresten tomt utan dig att smsa/chatta/snacka och ha kul med :) Vi får hitta på något när du kommer tillbaka.

Nu ska jag strax göra mig klar för kväller och lägga mig i sängen för att kika på Ballar av stål, kuul :D Imorgon väntar en till tråkig skoldag.

Puss&Godnatt

/ Jossa


Kommentarer
Postat av: tessan

TOPPPEN! :D hihi

aaw, gumman! kommer sakna dig supermycket. måste ses när vi kommer hem :D<3

2009-05-04 @ 23:35:06
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0