Besök på Leksand Campus

Hej hopp!

Dagen började med att gå upp tidigt, redan vid 06-tiden. Tessan kom vid 07.00 och hämtade mig så gav vi oss av till Leksand för att få information och intervjuas till utbildningen vi sökt där. Vi kom fram ungefär vid 9 redan, då vi satt och pratade med varandra och andra som var där. När det började klockan 10.15 fick vi information oså. Vid 11.30 serverades lax, potatis, dillsås, sallas och mer. Jag, nervös som jag var hade intervju 12.20 då jag knappt visste vad jag hette, väl klart och jag man känner hur lättad man blev efteråt var det Tessans tur, hon som var hes hela dagen tappade rösten precis när hon skulle in på intervjun, men det gick bra ändå. Innan återsamlingen för ännu mer info tog vi oss en härlig promenad i solen vid Siljan. Det var skönt och härligt väder hela dagen :)

Vi blev klara tidigare än väntat och hann svänga förbi Lager 157 en stund :) Men det fanns inget speciellt så vi gick utan någon köpt vara. Sedan tog vi oss en glass i solen och snackade och sedan väntade bilresan hem igen.

Det är skönt att vara hemma för jag är rätt trött, men det var trots allt en trevlig men nervös dag :) (Y) Eller vad säger du Tessan?

Ha en trevlig kväll och JUST DET .. lite bilder kommer vid senare tillfälle.




/ Jossa

Kommentarer
Postat av: tessan

ja verkligen ;) <3

2009-05-18 @ 11:48:41
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0