Besök i Hälsingland

Lite över nio imorse hämtades jag upp utav pappa min och bror också. Vi åkte till det fina Hälsingland för att både besöka släktingar och gratta farbrors tjej som fyllt 30.

Vi började med att besöka pappas farmor i Iggesund, därefter åkte vi till Forsa där kusinerna bor. Vi åt lunch, umgicks och jag myste med minstingen som är rätt så nyfödd och så söt hon är alltså. Brorsan körde lite fyrhjuling också!

Vi begav oss sedan vidare till några andra kusiner, där vi skulle gratta Veronika 30 år som jag skrev tidigare. Vi fikade och jag busade med alla mina söta kusiner tills vi skulle vidare och kika på deras nya hus dom håller på att bygga som dom flyttar in till i sommar :)

Sedan åkte vi och besökte farfar och dom också och efter det åkte vi hem till Gävle igen.
En trevlig dag med släktingar och världens sötaste kusiner! :) I bilen hem sov jag i princip hela resan och fick lite ont här och var i kroppen eftersom det är inte det bekvämaste att sova i en bil.

Kan komma bilder i senare inlägg från idag! :)

Pappa släppte av mig hos Danne iallafall och nu ska vi göra våfflor tillsammans :) <3


Pusshej.




/ Jossa


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0