Bakisdagen

Usch och fy, dom dagarna är inte uppskattade. Gårdagen som ni troligen förstått så var det partaj, var väldigt trevligt, dock slutade kvällen mindre roligt men det får man ta med en nypa salt. Det var skoj att mina partypinglor Kajsa och Tessan kom igår :D Kärlek till er girls.

Idag blev det iallafall en sovmorgon och en lugn dag med tvtittande. Jag och älskling var ut på en promenad i det härliga vädret och åt en piggelin för ett tag sedan, den glassen är så god tycker jag :)
Vi åt mat nyss också, så nu är man mätt som än tok . Jag vet faktiskt inte än, men vi får se vad kvällen har att erbjuda, något trevligt blir det åtminstone :)

Hoppas ni alla hade en trevlig valborg. Och nu är vi inne i majmånad också, tiden går fort den.

Älskar dig Daniel, det vet du :)

/ Jossa

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0